سه شنبه ۱۱ مهر ۰۲

معیارهای محتوای خوب

معیارهای محتوای خوب

با استفاده روز افزون کاربران فضای مجازی از برنامه های ارتباطی نظیر اینستاگرام متخصصین حوزه تولید محتوا به فکر کشف الگوریتم های مورد استفاده در این برنامه ها افتادند.

به خودی خود برنامه اینستاگرام با مرور زمان به بستری عالی برای کسب کار و رسیدن به درآمد برای کوچکترین و بزرگترین مشاغل تبدیل شد. تولید محتوا با کیفیت در این برنامه با چالش هایی روبرو است.

با قابلیت های جدید اینستاگرام همچون ریلز و igtv این الگوریتم ها نقش مهم تری نیز پیدا کرده اند. شما همواره بر اساس میزان بازدید اولیه، لایک و کامنت در نظر اینستاگرام تبدیل به پیج پربازدید می شوید.

پس تولید محتوا با کیفیت در این برنامه به معنی شناخت مخاطب و تولید محتوا مناسب با سلیقه مخاطبتان برای جذب بیشتر او است. سپس اینستاگرام در جهت افزایش بازدید کار شما پست یا محتوای شما را در اکسپلور نمایش می دهد و این باعث افزایش بیشتر بازدید های شما خواهد شد.

توجه داشته باشید رمز موفقیت و دیده شدن در اینستاگرام فعالیت دائمی و روزانه با توجه به محدودیت های اینستاگرام خواهد بود. این محدودیت ها شامل تعداد پست در طول روز که بهتر است برای نمایش به تمامی کاربران از ۳ پست در روز فراتر نرود و تعداد لایک و کامنت که ساعتی ۲۰ عدد میزان نرمال آن است تا توسط اینستاگرام روبات شناخته نشوید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.